Business Impact 2.1 / B2-C1 upper intermediate to advanced / Module A, B and C
Buch
- Titel: Business Impact 2.1 : Business English Modules / Louis Rogers, Stephanie Ashford, Jason Humphreys, Robert Kirstein
- Teil: B2-C1 upper intermediate to advanced Module A, B and C
- Person(en): Ashford, Stephanie [Verfasser*in] ; Humphreys, Jason [Verfasser*in] ; Kirstein, Robert [Verfasser*in] ; Rogers, Louis [Verfasser*in]
- Ausgabe: 1st edition, 1st printing
- Sprache: Englisch
- Originalsprache: Englisch
- Umfang: 104 Seiten : 2024. 104 S. 262 mm ; 25,5 cm
- Erschienen: Stuttgart : Delta Publishing, an imprint of Ernst Klett Sprachen GmbH, 2024
- ISBN/Preis: 978-3-12-501075-8 Broschur : EUR 27.99
- Signatur: LERNEN und ARBEITEN > Sprach- und Literaturwissenschaften
- Ock 5.1 ASHF 2.1
- Achtung! Neue Medien können einen abweichenden Standort aufweisen. Bitte prüfen Sie den genauen Standort in der Verfügbarkeitsanzeige.
Inhalt: Better English for better business: Unique structure catering for 60-minute and/or 90-minute lessons. Focus on speaking and communicating in real business situations. 2 course levels: 3 books per level, 3 modules per book. Intermediate to Upper-intermediate (B1 – B2). Upper intermediate to Advanced (B2–C1). Digital Editions: Students' material as print + digital or digital only versions. Extra online practice for students. Digital Teaching Plus allango: Online teacher support materials + regular update service.
Aktionen
Verfügbarkeit
-
Zentralbibliothek 1/1
AKTUELL und GEFRAGT > Neue Medien
Ock 5.1 ASHF 2.1
Soziale Netzwerke