Business Impact 2.1 / B2-C1 upper intermediate to advanced / Module A, B and C

Buch

Ashford, Stephanie

  • Titel: Business Impact 2.1 : Business English Modules / Louis Rogers, Stephanie Ashford, Jason Humphreys, Robert Kirstein
  • Teil: B2-C1 upper intermediate to advanced Module A, B and C
  • Person(en): Ashford, Stephanie [Verfasser*in] ; Humphreys, Jason [Verfasser*in] ; Kirstein, Robert [Verfasser*in] ; Rogers, Louis [Verfasser*in]
  • Ausgabe: 1st edition, 1st printing
  • Sprache: Englisch
  • Originalsprache: Englisch
  • Umfang: 104 Seiten : 2024. 104 S. 262 mm ; 25,5 cm
  • Erschienen: Stuttgart : Delta Publishing, an imprint of Ernst Klett Sprachen GmbH, 2024
  • ISBN/Preis: 978-3-12-501075-8 Broschur : EUR 27.99
  • Signatur: LERNEN und ARBEITEN > Sprach- und Literaturwissenschaften
  • Ock 5.1 ASHF 2.1
  • Achtung! Neue Medien können einen abweichenden Standort aufweisen. Bitte prüfen Sie den genauen Standort in der Verfügbarkeitsanzeige.

Inhalt: Better English for better business: Unique structure catering for 60-minute and/or 90-minute lessons. Focus on speaking and communicating in real business situations. 2 course levels: 3 books per level, 3 modules per book. Intermediate to Upper-intermediate (B1 – B2). Upper intermediate to Advanced (B2–C1). Digital Editions: Students' material as print + digital or digital only versions. Extra online practice for students. Digital Teaching Plus allango: Online teacher support materials + regular update service.